noneedtobreed

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Lindeborg - 29 november 2010 17:30

HejhejhejhejhejehejhejehjeeejhejhehejhejehjhjeheHE
J FÖR FAN!

Jag mår bra.

I förrgår spelade jag o Robin lego harry potter year 1-4. På free play . jag var barty crouch jr och han var vernon dursley.

Vi gick in på gringotts.

Han hittade en hoppande mopp som han studsade på. Och sedan yttrade hans sig och
förgyllde mitt liv för evigt.
 "JAG ÄR MUGGLAR FÖDD, JA JAG ÄR MUGGLARFÖDD, JA JA JA JA JAG ÄR EN LITEN MUGGLAR FÖDD ÅHH YEEAAAH ...."
Sjöng han.  (jag är en gummibjörn, jag är en gummibjörn - melodin )  .
Jag kommer aldrig att glömma den dagen för jag skrattade i säkert en timme efteråt HAHAHA :D

Min broder.. <3


Idag därimot... inte lika vackert. Väntar på bussen i fem år. Kommer på bussen.
 Har mittbena som ser bajskorv ut.
Är sur för idiot ett och idiot två kan inte ge fan i mig så jag kunde inte koncentrera mig på musiken.

Sedan kommer jag till skolan. Försent s såklart...

Svenska, de var bra ioförsig. Hon typ gillar mig.
Svenska lärarn xD
 Förra gången skrev jag vad jag tyckte kärlek var.
Hon bah "Linnea.... Du, du ska spara denna och så tycker jag att du ska läsa upp denna på din redovisning. Men jag måste ha den oxå.... för den är så bra , Linnea. Så tappa inte bort den."  Jag bah. ; wow.... xD


Och idag skrev jag en berättelse om en person som var död.

"Hej jag heter Jonas och jag är död"

"att vara död är som att flyta på rygg i ljummet vatten; mysigt,tyst och lite roligt."

"Igår hade jag tråkigt men så vickade jag på tårna, och så var det okej igen."

"Ibland kommer det en liten våg. Bara en liten, som försiktigt puttar dig närmare de blå kronbladen och gör så att man guppar fridfullt en stund för att sedan återgå till att bara ligga där... Och flyta på rygg."

Det var bara några av citaten i berättelen och det var inte i den ordningen, men hon tyckte iallafall att den var så bra. Hon bah " Ojj, det är JÄTTEBRA , Linnea.  Du vill skriva vah? "
Jag bah "aah" Hon bah "aah" "hahhaha"  ^^ Jag satt där och försökte att inte se allt fr nöjd ut med migsjälv xD Det var v'ldigt jobbigt.

Och p[ engelskan s[
* mina tagenter cpepar och ni inte redan m'rkt det xD(

Och p[ engelskan s[ gjorde vi typ en grej f;r o kolla p[ vilken niv[ vi var p[. Det var nyt n[tt nationalprov. Jag fick alla r'tt och engelska l'ran tyckte jag var skitbra. @det 'r s[[ bra linnea, jag 'r  imponerad@   
|j'vl  a tangenter|    xD


Sedan gjorde vi en till grej som jag fick alla r'tt p[. Det vart skitsv[rt jag bah @@@ARGGG@ men sen best'mde jag mig f;r att ta det f;rsta jag trodde att det var fast det inte verkade g[ ihop. och det visade sig vara r'tt xD 

AJA NU SKA JAG DRA INNAN JAG F{R DAMP P{ TAGENTBORDET!!!!

HEJ D{!!!

dea

Av Linnea Lindeborg - 27 november 2010 17:30

Idaaag har jag cuttat mig två gånger på mina fingrar. Ofrivilligt alltså xD Nu har jag plåster och kan knappt skriva . ^^ Just nu håller jag på o laddar ner ny musik till min cpepe mobil :) Jag kom fram till att jag intre klarar mig längre utan musik på bussen. Så jag tar tillbaks min gamla mobil (min vackra underbara älsklingsmmobil) Fasten den är dum i hvudet. :)  Jag tror att den blir som vanligt igen om jag byer batteri ^^


Jaaa imorgon Är det första advednt fic k jag reda på idag :)  KUL KUL

Jag har typ halvstädat mitt rum, tatt fram tomtar (jaa redan) och glitter och ljusstakar är tända o allt mojs :)
 Mysigt tyckerf jag ^^  
Hmm  och jag har diskt idag oxå :) rligt. ROLIGT. hm, fan va tråkigt.
 
Igår vart jag hos Jennifer. Vi kollade på idol. och sedan på en film som tilen början verkade bra. Men sedan blev alla till otrovärdiga vampyrer och den vart kass som fan. Sen vart jag tvungen att gå hem själv i mörkret klockan halv 1 på natten :(  Men meeeeeeeeeeen de vart kul :)           Jag hittade just världens bäsat ringsingnal :) Eler, de är inte en ringsignal igentligwen, men jag tänker andvända den somd et :)  
http://www.youtube.com/watch?v=KIf1ly8Enfs    <333

Av Linnea Lindeborg - 26 november 2010 17:15

Idag är det fredag och jag har vart ledig :) Mysigt, jag har faktiskt diskat idag.

 

 Och så har jag spelat tv spel och så har jag vart i affären och nyss kollade jag och Robin på Harry Potter och halvblodsprinsen :) kul.

Men Han lyckas alltid fråga någonting när de bästa scenerna kommer xD Jag bah "ah tyst lite nu, nu kommer en skithäftig scen!"  ......... *cool scen kommer* ... *mittpunkten av scenen* "Ehhh Linnea va va de nu Dumbledore hette i förnamn ?" alternativt "Varför står dem på en klippa? "   Jag bah aarrrgg! xD 

 

 haha  mende varr bra endå ^^   Jag försöker få han att läsa böckerna nu. Harry potter alltså, han har läst 2 kapitel på den första boken xD Men jag antar att alla inte kan vara sån bokfreak som jag :3 

Nu är jag alltmänt pissenödig så jag ska gå på dassss. o.O Byees

    Bästa scenen är just den där de står på en klippa.
OCH den scenen när dumbledore dör o alla typ höjer sina stavar. <33

Av Linnea Lindeborg - 25 november 2010 19:15

Idag slapp jag skolan. Det vart jöbbigt, jag som gick upp klockan 6 o dushade och gjordem ig iordning så fint. Jag var ärligt talat mysig. Men jag spelade harry Potter year 1-4 i 7 timmar istället :) Jag spelat klart det nu xD.   Eller inte helt klart, det finns mamma extra skit på free play kvar, men själva handlingsspelet är färdigtg. jag har lixom gått alla åren. :)

Iallafall. Det är snöigt. Det är kallt. Det är idiotiskt.

JAG HATAR SNÖ!  OCh inte är det kramsnö heller, så man kan inte gå ut o bygga typ världens underjords tunnel eller igloo. nej,nej utan det är jävla fladderfittta snö. CPEPEEE.

För er som är intresserade så sträckte jag nacken i morses när jag duschade. Det var hemskt och det gör fortfarande pissont :)

Nu ska jag äta tror jag. Majs majs!
    Kristen stewart <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards