noneedtobreed

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea Lindeborg - 6 januari 2011 17:30

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Precis som allt annat jag gör tröttnar jag på saker och avslutar aldrig det jag påbörjar. Great! :)
Men det har inte hänt nått alltför drastiskt sedan förra inlägget. nääää, har suttit hemma . mest.
Jag har fått call of duty black ops, som jag suger på. Alltså, inte bokstavligen suger, utan jag är dålig på det.
Jag fick fallout new vegas oxå som troligen är det otroligaste spelet ever. Kanske på andra plats efter The legend of Zelda ocarina of time.

Imorgon blir det Sushi med Fina Nina. Det är najs.
jag har fått svart mögel i mitt fönster oxå, för er som är instreserade...... Det luktar rätt illa, och det ser inte allt för najs ut heller, men det fixar vi till sommarn.

Förövrigt är jag lite besatt av en människa jag inte vet vad den  heter... Typiskt mig, eller hur? :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards