noneedtobreed

Alla inlägg under december 2010

Av Linnea Lindeborg - 2 december 2010 18:30

Jaaa nu är det ju som sagt så att jag har färgat håret. OCh jag är VÄLDIGT snygg. Så jag tänkte helt enkelt (för första gången) Lägga ut bilder på mig själv :) Bäst att passa på nu när håret är som rödast  ;)  Dock är min kamera så kass att den inte riktigt får min röda färg att se så röd ut den gör igentligen... men men :3


(och för min kära mamma som läser denna "JAAA JAG ÄR FJORTIS JAG ERKÄNNER" -_-'


     

   Jaaa jag vet xD
  Herregud va jag kommer att få höra om detta nu xD Tkr nästan synd om mig själv ^^  Jag kan inte hjälpa att jag är otroligt snygg :)

Det var iallafall allt för idag. Nu beöver jag inte lägga ut bilder på mig själv igen på ett tag, för det är rätt pinsamt och bevisa hur jävla självgod jag är ibland xD

har jag föresten sakt att jag klippte av halva fingret idag? :)

Joorå klippte helform på karaktären och visps så vart det ett äckligt jävla jack på sidan av fingret... -_- ' hur fan lyckas man?  

Nu ska jag Gå Och Bajsa Vad Säger Nina Om Det Tro? ;)

Av Linnea Lindeborg - 1 december 2010 17:45


Mjaaaa idag är det den första december!!! Bara 23 dar kvar till julafton :D

Och idag gissa vaaad gissa vaaaad?!   


Jag fick min första kund!!!!!!!!!!

Jag slutade klckan 10 och då gick jag till frisör salongen öpå skolan för att färga mitt hår :)  (det är rött igen) :D:D::D:D::D  Och medans en i tvåan färgade mitt hår frågade frisörläraren om jag ville stanna kvar och ta en kund senare :D Jag bah, hmm kanske.. sen bah aah det kan jag. :D Så jag tog kunden. och det gick bra. Men sedan typ skulle jag gå och Annie typ fönade resten av hennes hår och Maria (lärarn) sa att jag kunde gå fram och typ klappa kunden på axeln och säga att " jag ska med bussen nu, hej då"  Jag bah ehmm aa okej.
Jag typ gick mot kunden där hon blev fönad ( det var mycket ljud vill säga) Så jag tänkte typ klappa henne på axeln men sen bah "vafan varför liksom, fan va fult" Så ja hade handen i luften och såg dum ut och så vinkade jag lite fåraktigt o sa "jag går nu" XD Dem bah kollade på mig. xD PINSAMT. Jag tror inte hon hörde mig HAHAHAHAHAHHA


Iallafall jag åkte med 20 över två bussen hem och där vart Jennifer.

Sen när jag kom hem så vart det svinkallt xD   Sen lagade jag kyckling nudlar med vårrullar :D gött som fan säger jag haha :D




Så nu är ja snygg som fan :) Rödhårig igen, känns underbart.

Nu ska jag typ hoppa upp och ner.  För det är kallt som ett Rumphål här.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards