noneedtobreed

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

kim bum

Av Linnea Lindeborg - 1 december 2010 17:45


Mjaaaa idag är det den första december!!! Bara 23 dar kvar till julafton :D

Och idag gissa vaaad gissa vaaaad?!   


Jag fick min första kund!!!!!!!!!!

Jag slutade klckan 10 och då gick jag till frisör salongen öpå skolan för att färga mitt hår :)  (det är rött igen) :D:D::D:D::D  Och medans en i tvåan färgade mitt hår frågade frisörläraren om jag ville stanna kvar och ta en kund senare :D Jag bah, hmm kanske.. sen bah aah det kan jag. :D Så jag tog kunden. och det gick bra. Men sedan typ skulle jag gå och Annie typ fönade resten av hennes hår och Maria (lärarn) sa att jag kunde gå fram och typ klappa kunden på axeln och säga att " jag ska med bussen nu, hej då"  Jag bah ehmm aa okej.
Jag typ gick mot kunden där hon blev fönad ( det var mycket ljud vill säga) Så jag tänkte typ klappa henne på axeln men sen bah "vafan varför liksom, fan va fult" Så ja hade handen i luften och såg dum ut och så vinkade jag lite fåraktigt o sa "jag går nu" XD Dem bah kollade på mig. xD PINSAMT. Jag tror inte hon hörde mig HAHAHAHAHAHHA


Iallafall jag åkte med 20 över två bussen hem och där vart Jennifer.

Sen när jag kom hem så vart det svinkallt xD   Sen lagade jag kyckling nudlar med vårrullar :D gött som fan säger jag haha :D




Så nu är ja snygg som fan :) Rödhårig igen, känns underbart.

Nu ska jag typ hoppa upp och ner.  För det är kallt som ett Rumphål här.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lindeborg - 21 november 2011 08:19

Denna är så lugn och man känner sig typ dazed. Ehhh det är nästan läskigt. Men igentligen kan jag somna till vilken KoRn - låt som helst, om det är låg volym. Jag brukade sätta på en KoRn skiva, och lyssna igenom den, så somnade jag, och vaknade n...

Av Linnea Lindeborg - 20 november 2011 14:38

Älskar denna! <33 Pigstar är asgoa. Detta är opening music för Junjou Romantica  - en anime jag kollar på :3 Eller... Jag har kollat klart på den. Men jag hoppas det kommer fler säsonger. <33       day 01 - your favorite songday 02...

Av Linnea Lindeborg - 16 november 2011 20:04

*diggar hövvet*       day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of someoneday 06 - a song that reminds you of somewher...

Av Linnea Lindeborg - 14 november 2011 10:19

  Den här påminner mig om Liseberg. o.O Eller - såhär blir jag när jag ska till Liseberg. Liseberg.Liseberg.LISEBEEEEEEEEEEERG AAAAAAAAH *hoppar upp och ner* :D:D:D:D:DD::D:::D   day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite so...

Av Linnea Lindeborg - 13 november 2011 14:39

Denna låten påminner mig om Gula huset i Älvängen. Jag älskar den.     day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards