noneedtobreed

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnea Lindeborg - 14 oktober 2011 19:23


Dagens


"You may say that I´m a dreamer, but I´m not the only one" ~

Av Linnea Lindeborg - 13 oktober 2011 17:15

Dagens - I wont cry,I wont cry, No I wont shed a tear. Just as long as you stand, stand by me.

Av Linnea Lindeborg - 12 oktober 2011 21:30


Dagens - The beatles - And when the night is cloudy, there is still a light that shine on me ~

Av Linnea Lindeborg - 11 oktober 2011 17:15

Dagens - all we are saying, is give peace a chance. ~ john lennon


Note - denna minns jag att vi sjöng på sjuntorps skolan, i gympa salen. Jag minns dock inte varför, men ja minns att vi stod där, och sjöng, eller rättare sagt - försökte att sjunga den här. Det var mer - " we are saying..... is give peace a chance.  everyone´s talking a bout. blublulpblgtlbl blpbl ism koism jid feism ism sism ism" 

Av Linnea Lindeborg - 7 oktober 2011 11:26

Ja hej, igen.


I svenskan så sjöng vi en sång på danska från 20 talet typ. Så vi skicka in den sången som bidrag till en tävling "snackagårju"   and I demand


you to like our video on facebook.  annars andvänder jag cruciatusförbannelsen på er. sådeså.


http://www.facebook.com/snackagarju#!/snackagarju?sk=wall


1. klicka länken ^

2. ser du denhär videon där?  

"Jeg ved en lærkerede" (tävlingsbidrag)   < så heter den. Well? gilla den! tack!

Av Linnea Lindeborg - 2 oktober 2011 17:22

Jag sitter här som rubriken säger: I brist på annat.


Då jag inte loggat in på bloggen på ett tag, kände jag att det kunde vara kul att bryta min vardagliga internetsurf-ordning : Facebook, youtube, facebook...


Idag har jag ; åkt till Överby med modern, där jag fick mig en ny vinterjacka, tackar så hemskt mycket för detta.


Köpte även mig två par jeans, då jag insåg att tomrummet i byxfacket i min gaderob behövde påfyllning.   


Det kändes bra, har inte köpt mig ett par jeans på väldigt länge.


Anyways, färgar håret atm, borde skölja ur. U want the pic, I know u do. But u wont get it.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards