noneedtobreed

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

Drarry

Av Linnea Lindeborg - 10 november 2011 23:17

Ja alla har väl hört talas om begreppet "drarry"?  Själv så är jag mer av en Ron/Harry eller Ron/Draco - shipper, men det är ju från person till person.


Men jag tycker ändå att Tom Felton tar allt detta med Drarry förvånandsvärt bra, för att vara en kille.

Starkt gjort!  Alla vet ju hur killar är så defensiva när det gäller sin sexualitet, man kan ju inte ens säga på skojj att dem är bög, då kommer det mängder med bortförklarningar, även fast man har försäkrat dem om flera gånger om att man bara skämtat. Anyways, ni har säkert redan sett dessa men jag lägger upp dem endå, för dem är så jävla underbara, och man bara måste le åt hur underbart och självtständig Tom är här.



Ja nu måste jag nog sova, jag svettas ihjäl av att ligga med datorn över mig. Så jävla varmt. Har nog brännmärken på låren snart.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lindeborg - 21 november 2011 08:19

Denna är så lugn och man känner sig typ dazed. Ehhh det är nästan läskigt. Men igentligen kan jag somna till vilken KoRn - låt som helst, om det är låg volym. Jag brukade sätta på en KoRn skiva, och lyssna igenom den, så somnade jag, och vaknade n...

Av Linnea Lindeborg - 20 november 2011 14:38

Älskar denna! <33 Pigstar är asgoa. Detta är opening music för Junjou Romantica  - en anime jag kollar på :3 Eller... Jag har kollat klart på den. Men jag hoppas det kommer fler säsonger. <33       day 01 - your favorite songday 02...

Av Linnea Lindeborg - 16 november 2011 20:04

*diggar hövvet*       day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of someoneday 06 - a song that reminds you of somewher...

Av Linnea Lindeborg - 14 november 2011 10:19

  Den här påminner mig om Liseberg. o.O Eller - såhär blir jag när jag ska till Liseberg. Liseberg.Liseberg.LISEBEEEEEEEEEEERG AAAAAAAAH *hoppar upp och ner* :D:D:D:D:DD::D:::D   day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite so...

Av Linnea Lindeborg - 13 november 2011 14:39

Denna låten påminner mig om Gula huset i Älvängen. Jag älskar den.     day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards