noneedtobreed

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnea Lindeborg - 24 februari 2011 11:44

 Tjo fan

måste bara berätta min weird dröm inatt, helt jävla random.
eller igentiligen var den inte random, för jag vet vart alla delar av drömmen kom från, Igår såg jag på Jonas brothers, the grudge 3, jag spelade fallout och jag såg på The last song (väldigt dålig film)
anyway, så här var det då,


Jag var en Jonas brother, ganska exakt tror jag att jag var Kevin, han den store, anyway, vår lillasyster skulle gifta sig, ganska weird eftersom hon var typ 9 år. Iallfall, jag (kevin) och en annan jonas bror hade inga kläder att ha på sig, ehm så vi typ försökte välja, men jag hade bara tjejkläder. för jag är ju en tjej, fast endå inte. ah

 

Iallfall, så jag fick på mig en klänning, och stumpbyxor . Men då vart det nått om att vi skulle ha på oss "höga skor" så jag tyckte att då måste jag ha på mig klänning, men så hade jag redan det. eller nått, men jag tog av mig strumpbyxorna, för det ser bäst ut utan om man ska ha på sig högklackat. Men så kom jag på att jag hade håriga ben, men sedan kom jag på att jag var en kille, och alla killar har håriga ben, så det gör ingenting. XD I KNOW WEIRD XD

 

Iallfall , sedan när jag klätt på mig, så såg jag min bror, han hade inte samma skor som jag, han hade bara höga skor, inte högklackat, men jag brydde mig inte så mkt om det. ehmm. ah

 

sedan kom vi till bröllopet som var mer som en begravning. för vi gick upp på den övre vångingen i kyrkan för att kolla, och personerna längst fram i trappan höll i en kista, en sån där som man har när man bär ut personen i graven.

 

Sedan, hände det nått, jag inte minns, helt plötsligt så var jag o min lilla syster som skule gifta sig, nere i nån lekpark, vi hade rymt därifrån.

O helt plötsligt så var hon mitt syskonbarn. 

 

Vi gick till poolen som fanns där o hoppade i, o då kom min engelskalärare och sa att vi inte fick vara  där, för hon skulle ha lektion I poolen. (och detta sa hon utan någon som helst brytning)
så vi gick till gungorna, oså frgåade jag vart hon ville nu, och då sa hon stustmatta, och då vart det en massa andra barndär, men "då kan dom gunga oss,.... " nått sånt sa hon.

 

Sedan out of the blue, kommer the grudge, och jag jagar henne, i fallout 3 miljö.  ehm, ja, jag var inne i ett trasigt hus, med en sniperrifle,

(jag har börjat gilla sniper rifles <3)  anyway, och jag skulle ha död på henne, ehm så jag typ jagade henne och så vart vi helt plötsligt i New vegas, i nån jävla stad där dem där osynliga mutanterna bor, där man gör questet "crazy, crazy,crazy"  och hon gömmer sig där och jag får syn på henne, och ska skjuta henne (hon har bara en 10mm) men då, jävla skit, ringer Emma och säger att det är frukost. 

 

jaa, jag har aldrig haft en sån specifik dröm förut, som verkligen påminner om alla saker jag har gjort dagen innan xD så fult.

 men det var ingen mardröm endå, för the grude var inte sådär äcklig som hon är i filmerna, hon dök inte upp bakom en helt plötsligt, och hon gick som en normal männiksa. 

 

aja, ingen har väl orkat läsa så här långt endå, såå, ah hej då. xD

 

    

Av Linnea Lindeborg - 23 februari 2011 10:35

Fy sjutton vilken jobbig natt , ja visste att jag inte skulle somna än på ett tag, så jag satte på eclipse med kommentarer med Kristen stewart och robert pattinson. Kulkul, men när jag kollat igenom hela filmen, stängde jag av, släckte, men när jag blundade så såg jag fortfarande äckliga bilder i hövvet xD  Jag kunde liksom inte inte tänka på det , om ni fattar. vad jag än tänkte på, så gled det in på äckelfilm tankar. -.-'     så jag satte på eclipse igen, fast denna gången med stepheni meyer och prodocentens kommentary, inte lika kul, jag stängde av efter hälften, och kollade lite på how I met your mother, sedan gick jag in o pissa, såg ett jävla rådjur ellre nått springa mellan husen när jag gic tillbaka in.

Och till råga på allt, kunde jag inte sova på min brasovar sida, sidan där mitt öra gör ont, peircing örat. jävla skit på mig.


Nu ska jag spela COD tror jag. bye

Av Linnea Lindeborg - 22 februari 2011 20:40

Hey yo, tråkig men go dag i dag, liten reunion med fallout 3, kulkul, sedan så laddade jag ner the grudge 3 på on demand, såg den, vart rädd ofc, men den slutade så kasst att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Fyfan.

 

anyway, sedan kollade familjen på push, go film, lite rörig dock. O så åt vi en jävla massa godis, YEAH on a thuseday! det vart trevligt.

 

Förövrigt har jag otroligt ont i örat. kan det inte bara läka ihop?!

haha o när jag endå är igång, kan jag säga att jag vill ta hål i septum, eller bara ha en ring i näsvingen... Så kan jag gnälla ennu mer över mitt dumma läkakött :3  Yaaay, nu ska jag ligga o vrida o vända mig i sängen och hoppas att inte kayoko tar mig, får väl låta KoRn sjunga mig till sömns. <3 

Go natt!

 

  Dakota Fanning ,hehe <3 :3   

Av Linnea Lindeborg - 21 februari 2011 19:02

ja, idag vart jag med nina, och klara och amelia. ^^, en bebis.

Hmm, jaa jag tog med min KoRn skiva, beroende, som sagt. Men, jaa, vi gjorde inte så mkt, vi (nina) bakade kladdkaka, och sedan åt vi den, sedan gjorde vi ingenting, sedan åkte klara o amelia hem, och då åt vi mat, gott som fan (Y) :)

Ah, åså lyssnade vi på korn, jag dansade lite, oså kollade vi på secret agent. :D

eller jaa, vi åt först seden kollade vi på film, Sedan så åkte jag heeeeeeeeem, och nu sitter jag här ^^,


Thank u for a good day :3

Av Linnea Lindeborg - 20 februari 2011 10:29

Haha jaa, nu kan jag leva igen, jag lyckades ju inte o fixa skivan igår, så jag fick inte somna till korn, hemskt. Men nu it was like *sätter sig vid datorn...."media player-Korn-Blind." *lyssnar* drum plays, guitar plays, base plays.. waiiit for it!!!..*   "AAAAAAAAAARRRRRRE UUUUU REEAAADEEEEEEYYYY?!?!???!!"  *HUUGE smile on mi face* XD       

 

Idag kommer annelie och erik hit, med en skiva förhoppningsvis, så jag kan leva vidare. (Y) :D

Hey ! tip - sätt på grymma hörlurar och höj volymen till max (Y)  


Cyah!


Av Linnea Lindeborg - 19 februari 2011 19:19

Tjosan sa

 

 Idag har jag städat mitt rum skitsnyggt, fast det tog ett jävla tag, it was like *städa* - 15 min

*sätter sig i fotöljen* *lyssnar på bullet * - 45 min. *städa*- 5 min. *går in och äter* xD

 

Nej nej, jag har inte svårt att koncentera mig xD

 

Jag försökte att fixa en skiva med korn oxå, för att lyssna på nått annat än bullet och sum 41, så jävla trött på dem nu xD

Men ärligt, jag är helt jävla beroenda av KoRn nu det är fan sjukligt, jag hade ju dataförbud några dar, och då kunde jag inte lyssna på dem, har aldrig känt mig så jävla rastlös xD  

 

Har repetat "Daddy" nu de senaste dagarna, så jävla intense alltså, fyfan man får ju ångest, ALLRSÅ INTE PÅ ETT DÅLIGT SÄTT,  xD Bara så det är sagt, vill inte att folk tror att det är dåligt inflytande att lyssan på dem xD Jag blir ABSOLUT inte deppig , tvärtom blir jag överlycklig, och man får liksom ut alla sina idiotiska ,jobbiga känslor. I highly recomend it.

 


Daddy - awesome, hey give it a change, låten är bara så där lugn i början!  (vilket jag tycker gör den ennu bättre, men ppl are crazy these days)


 deras första album, Korn  , 

Det är fan deras bästa tkr jag, många av deras bästa låtar finns på denna.


Blind  ball tougne

need to  clown divine

faget

shoots and ladders  predictiable

fake

lies

helmet in the bush

daddy


uhm och jag vet att man kanske inte är fullt so engagerad fan om man laddar ner deras skivor, men jag är fan desperat, vem fan vet när jag får dataförbud igen och inte får lyssna på dem?  Jag pallar fan inte.


Yeah, bye bye

Av Linnea Lindeborg - 14 februari 2011 17:17

  Tjosan sa.

 

Idag var hemskt, vi slog ihop samhäll och engelska lektionerna, så vi skulle skriva om ett parti på svenska och engelska, och göra en powerpoint för att sedan redovisa detta för hela klassen, alltså, både engelska och samhhällsklassen, sjukt jobbigt, jag hatar ju att läsa upp sådär, hackade som fan i rösten och hade värst aångest när jag läste upp. " bla...*sväljer*.......blablalb...laaaa..*harklar sig*bl....aaaAaaAAA"    skit alltså, men dem applådererade ganska högt tyckte jag, och jag fick ett "bra jobbat linnea" av lärarn, så det gick väl rätt hyfsat endå tkr jag.  Även o jag höll på att svimma.

 

Försövrigt är jag väldigt skabbig idag, orkade inte duscha imorse, och satte bara upp det i en tofs, håret alltså, fondationsnabbis och lite kajal och mascara som jag lipade bort när jag läste allahjärtansdag inläggen i tidningen.  HELT oväntat , måste jag säga, ursh vad pinsamt det var, sprang in på toa, så ingen såg mig tror jag.

 

Well, anyway, dagens fail: Jag har tappat min plånbok, eller rättaresagt jag kom på att jag tappat min plån bok idag, den har faktiskt varit borta istort sätt hela veckan, jag har bara inte tänkt på det.

 

Nu ska jag , lyssna på korn.


Bitch we got a problem. ^^

Av Linnea Lindeborg - 11 februari 2011 16:20

  Tjosansa.

Idag vart det väldigt jobbigt i skolan, dubbellektion i matte på morgonen är inte det bästa för en person med koncentrationssvårigheter     

 

Och svenskan var inte bättre, vi ska skriva en insändare, och jag hade ett ämne jag skulle skriva om, men när jag väl satt där och skulle skriva om det så kom jag på att jag inte hade några argument vad gällde ämnet xD sååå it was all messed up.

Men jag skrev dikter istället, när jag har tråkigt, eller är allmänt okoncentrard så börjar jag liksom bara skriva nått, och sen blev jag värsta förvånad över hur bra den var xD

jag skriver den inte för att jag vill inte att nån kopierar den xD kan verka fult, men jag vill inte att andra ska få kredit för vad jag skrivit ^^,

 

anyywaaay,satt just och åt, och är fortfarande ganska hyper efter de 3 glas cola jag drack xD det var faktsikt länge sedan sist!!! >.<

Sen var det kul.  look*

 

"ah tack för maten....."

"tack för maten, jag går nu." *börjar resa mig från stolen*

"tack för maten" - säger emma 
*kollar på varandra*.... *springer som galningar upp för trappan* "JAG SKA HA DATORN!!!!!!!!!!" 

 

Jag vann   

 

cyah!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards