noneedtobreed

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Linnea Lindeborg - 6 februari 2011 10:33

 Godmorgon! 

Vill bara säga att dagens bastard är Marcus, som väckte mig imorse med ett sms.  I was like this;  wtf,uhmmmmmmmmmmm mm    vemmmm...   mmmmmmmmm, marcuuuussssssssssss."

 

Men dagens FAIL går DEFENITIVT till mig .
Ni kan inte gissa vad ja gjorde.  
Efter att ha vandrat runt lite aimlessly , bestämde jag mig för att spela Zelda på mitt nintendo 64. Såå jag satte på det, väntade och ser att jag tydligen inte hade sparat senast! SÅ JAG BLIR TVUNGEN ATT GÖRA OM ALLA JÄVLA ZOMBIESKIT  DÖRRAR OCH RÖVHÅL!   
Jag har inte ens mirrorshielden kvar!

Sist gång så hade jag bara tryckt av spelet på knappen, utan att gå till ugglefan. För jag trodde att jag inte behövde spara igen för jag hade redan gjort det en gång EFTER att jag fått mirrorshieden.

 

SOOO VAD ÄR PROBLEMET????

Jag fick iallafall ryckkkk. 

Funderar fan på att spela om ocarina of time istället, för att lungna ner mina nerver lite för jävla majoras mask fuckspelet (Y)

 

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards