noneedtobreed

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Linnea Lindeborg - 7 februari 2011 11:00

 Heej, idag vart jag sjuk, och så kom soc. Så jag var inte i skolan, (sssshh säg inte till nån! :O XD)  Jaa, så på eftermiddagen efter att ha glott tre kristen stewart filmer på youtube, frågade pappa om ja skulle med till stan. Jag var tveksam, men Emma taggade mig

 

Well, så jag fick för mig att jag skulle ta hål i örat, ni vet, där uppe XD  Ehhm så jag sprang in o hämta plånboken, men jag kom inte ihåg hur ycket jag hade kvar på kortet, så jag letade i spargrisen, OCH där hittade jag 200 spänn xD  Jag var överlycklig.

 

Iallfall, väl i stan så gick pappa med till urmakarna på oden, eller vafan de där huset i trollhättan heter. Och gav målsmans tillstånd för att ta hål i örat. Emma var med mig, gav mig stöd , haha.

 

Han tog med pistol, ont som fan gjorde det. Men ja,  det vart snyggt.
Efternär jag vart klar, gick jag och lillsyrran runt och kollade på ingenting, sedan köpte vi hårfärg till mig, röd ofc.

Inte den dåliga VIVA hårfärgen som sist gång, för det var ju helt jävla fail, utan experinece eller vafan den heter. 

 

Sen så fick syrran ryck och fick för sig att ho oxå skulle ta hål där jag gjorde, och jag sa att det endå inte skulle synas, för hennes hår var i vägen, och det är ju inte mitt, för jag har sidecut (fan va snyggt)  Well, men hon sa att hon oxå skulle göra sidecut.

 

Vi gick runt och väntade på att pappa skulle bli klar hos frisören, och sedan gick vi in igen xD

Såå, ja väl där så frågade håltagen vart hon ville ta hålet, och det var INTE där vi sa att de skulle vara xD  Sååee, ja Emma failade, hon backstabbade mig.  hhah nejnejj..

 

 Så dagens fail går till Emma.

Kan du leva med det emma?   

 

Näj, nu hej då! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards