noneedtobreed

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Linnea Lindeborg - 3 februari 2011 18:00

Hejhopp här är jag. Kinda...


Lyssnar på comming undone, av Korn.  Förövrigt, så har jag tatt några foton, på mitt rum, som jag tänkte att ni kunde få see.


   Ja detta är ju inte mitt rum men jag kom på att jag hade köpt skor oxå. snygga! ser stora ut dock, jag har faktiskt bara 36, och dessa är 38, lite förstora, men jag klarar mig.



    Hääär är mitt välstadade skrivbord, tycker det är lite mer personligt att lägga ut en bild när de är stökigt, (Y) xD   


    här är mitt ofullständiga sminkhylla.  (allt mitt smink är borta) xD

 

  Min välorganiserade gaderob (Y) Jag försöker iallfall!   

 

   HAHA jag vet! Min säng ÄR väldigt hög, och nej, jag kommer inte upp på den ens om jag tar sats och hoppar, måste andvända bordet. xD

 

   Här är min TV finnnaaa tv :3 viasat med serrni :) och en Cd spelare där uppe serni? och en massa glas...

   min nintendo64 hörna (Y)  Zelda majoras mask sitter i ! :D

 

   Här i de lilla huset där , bor jag !  Jag bor alldeles ensam där :( Sitter inte ihop med stora huset ens en gång xD

 

Well, det var allt för denna gångeen.

 

Cya

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards