noneedtobreed

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

yaaaaaawn

Av Linnea Lindeborg - 23 februari 2011 10:35

Fy sjutton vilken jobbig natt , ja visste att jag inte skulle somna än på ett tag, så jag satte på eclipse med kommentarer med Kristen stewart och robert pattinson. Kulkul, men när jag kollat igenom hela filmen, stängde jag av, släckte, men när jag blundade så såg jag fortfarande äckliga bilder i hövvet xD  Jag kunde liksom inte inte tänka på det , om ni fattar. vad jag än tänkte på, så gled det in på äckelfilm tankar. -.-'     så jag satte på eclipse igen, fast denna gången med stepheni meyer och prodocentens kommentary, inte lika kul, jag stängde av efter hälften, och kollade lite på how I met your mother, sedan gick jag in o pissa, såg ett jävla rådjur ellre nått springa mellan husen när jag gic tillbaka in.

Och till råga på allt, kunde jag inte sova på min brasovar sida, sidan där mitt öra gör ont, peircing örat. jävla skit på mig.


Nu ska jag spela COD tror jag. bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lindeborg - 21 november 2011 08:19

Denna är så lugn och man känner sig typ dazed. Ehhh det är nästan läskigt. Men igentligen kan jag somna till vilken KoRn - låt som helst, om det är låg volym. Jag brukade sätta på en KoRn skiva, och lyssna igenom den, så somnade jag, och vaknade n...

Av Linnea Lindeborg - 20 november 2011 14:38

Älskar denna! <33 Pigstar är asgoa. Detta är opening music för Junjou Romantica  - en anime jag kollar på :3 Eller... Jag har kollat klart på den. Men jag hoppas det kommer fler säsonger. <33       day 01 - your favorite songday 02...

Av Linnea Lindeborg - 16 november 2011 20:04

*diggar hövvet*       day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of someoneday 06 - a song that reminds you of somewher...

Av Linnea Lindeborg - 14 november 2011 10:19

  Den här påminner mig om Liseberg. o.O Eller - såhär blir jag när jag ska till Liseberg. Liseberg.Liseberg.LISEBEEEEEEEEEEERG AAAAAAAAH *hoppar upp och ner* :D:D:D:D:DD::D:::D   day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite so...

Av Linnea Lindeborg - 13 november 2011 14:39

Denna låten påminner mig om Gula huset i Älvängen. Jag älskar den.     day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards