noneedtobreed

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Fear is a place to live

Av Linnea Lindeborg - 24 februari 2011 11:44

 Tjo fan

måste bara berätta min weird dröm inatt, helt jävla random.
eller igentiligen var den inte random, för jag vet vart alla delar av drömmen kom från, Igår såg jag på Jonas brothers, the grudge 3, jag spelade fallout och jag såg på The last song (väldigt dålig film)
anyway, så här var det då,


Jag var en Jonas brother, ganska exakt tror jag att jag var Kevin, han den store, anyway, vår lillasyster skulle gifta sig, ganska weird eftersom hon var typ 9 år. Iallfall, jag (kevin) och en annan jonas bror hade inga kläder att ha på sig, ehm så vi typ försökte välja, men jag hade bara tjejkläder. för jag är ju en tjej, fast endå inte. ah

 

Iallfall, så jag fick på mig en klänning, och stumpbyxor . Men då vart det nått om att vi skulle ha på oss "höga skor" så jag tyckte att då måste jag ha på mig klänning, men så hade jag redan det. eller nått, men jag tog av mig strumpbyxorna, för det ser bäst ut utan om man ska ha på sig högklackat. Men så kom jag på att jag hade håriga ben, men sedan kom jag på att jag var en kille, och alla killar har håriga ben, så det gör ingenting. XD I KNOW WEIRD XD

 

Iallfall , sedan när jag klätt på mig, så såg jag min bror, han hade inte samma skor som jag, han hade bara höga skor, inte högklackat, men jag brydde mig inte så mkt om det. ehmm. ah

 

sedan kom vi till bröllopet som var mer som en begravning. för vi gick upp på den övre vångingen i kyrkan för att kolla, och personerna längst fram i trappan höll i en kista, en sån där som man har när man bär ut personen i graven.

 

Sedan, hände det nått, jag inte minns, helt plötsligt så var jag o min lilla syster som skule gifta sig, nere i nån lekpark, vi hade rymt därifrån.

O helt plötsligt så var hon mitt syskonbarn. 

 

Vi gick till poolen som fanns där o hoppade i, o då kom min engelskalärare och sa att vi inte fick vara  där, för hon skulle ha lektion I poolen. (och detta sa hon utan någon som helst brytning)
så vi gick till gungorna, oså frgåade jag vart hon ville nu, och då sa hon stustmatta, och då vart det en massa andra barndär, men "då kan dom gunga oss,.... " nått sånt sa hon.

 

Sedan out of the blue, kommer the grudge, och jag jagar henne, i fallout 3 miljö.  ehm, ja, jag var inne i ett trasigt hus, med en sniperrifle,

(jag har börjat gilla sniper rifles <3)  anyway, och jag skulle ha död på henne, ehm så jag typ jagade henne och så vart vi helt plötsligt i New vegas, i nån jävla stad där dem där osynliga mutanterna bor, där man gör questet "crazy, crazy,crazy"  och hon gömmer sig där och jag får syn på henne, och ska skjuta henne (hon har bara en 10mm) men då, jävla skit, ringer Emma och säger att det är frukost. 

 

jaa, jag har aldrig haft en sån specifik dröm förut, som verkligen påminner om alla saker jag har gjort dagen innan xD så fult.

 men det var ingen mardröm endå, för the grude var inte sådär äcklig som hon är i filmerna, hon dök inte upp bakom en helt plötsligt, och hon gick som en normal männiksa. 

 

aja, ingen har väl orkat läsa så här långt endå, såå, ah hej då. xD

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lindeborg - 21 november 2011 08:19

Denna är så lugn och man känner sig typ dazed. Ehhh det är nästan läskigt. Men igentligen kan jag somna till vilken KoRn - låt som helst, om det är låg volym. Jag brukade sätta på en KoRn skiva, och lyssna igenom den, så somnade jag, och vaknade n...

Av Linnea Lindeborg - 20 november 2011 14:38

Älskar denna! <33 Pigstar är asgoa. Detta är opening music för Junjou Romantica  - en anime jag kollar på :3 Eller... Jag har kollat klart på den. Men jag hoppas det kommer fler säsonger. <33       day 01 - your favorite songday 02...

Av Linnea Lindeborg - 16 november 2011 20:04

*diggar hövvet*       day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of someoneday 06 - a song that reminds you of somewher...

Av Linnea Lindeborg - 14 november 2011 10:19

  Den här påminner mig om Liseberg. o.O Eller - såhär blir jag när jag ska till Liseberg. Liseberg.Liseberg.LISEBEEEEEEEEEEERG AAAAAAAAH *hoppar upp och ner* :D:D:D:D:DD::D:::D   day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite so...

Av Linnea Lindeborg - 13 november 2011 14:39

Denna låten påminner mig om Gula huset i Älvängen. Jag älskar den.     day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards