noneedtobreed

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Alone I break

Av Linnea Lindeborg - 9 februari 2011 09:35

Tjo sitter i skolan, ensam, för ingen annan är här ennu xD just gjort mitt prov, eller ett av dem, tror det var amos provet, jag kom för tidigt, för vi börjar tydligen inte förens 12.00 -_-'   Iallfall, ja, det provet jag gjorde nu, har jag inte pluggat till, jag har bara läst sidorna liksom, för jag visste inte vi skulleha prov på dem första sidorna, men ja, det har vi. Men jag kunde allting endå XD fan va grym jag är.


Iallfall, provet som jag faktiskt pluggade till kommer säkert gå dåligt bara för det. :/  vi får se.


Och ja, nu sitter jag här och gör ingenting typ, så ja, lyssnade på denna låten, och jag fick kväljningar för videon xD hheh så jaa, känsliga tittare, titta inte xD


http://www.youtube.com/watch?v=VRPxao3e_jY


Låten är bra dock :)

Ursh jag hatar när flk skriver och säger dock, och nu börjar jag göra det själv xD Fan oxå.


Iallfall, hej då!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lindeborg - 21 november 2011 08:19

Denna är så lugn och man känner sig typ dazed. Ehhh det är nästan läskigt. Men igentligen kan jag somna till vilken KoRn - låt som helst, om det är låg volym. Jag brukade sätta på en KoRn skiva, och lyssna igenom den, så somnade jag, och vaknade n...

Av Linnea Lindeborg - 20 november 2011 14:38

Älskar denna! <33 Pigstar är asgoa. Detta är opening music för Junjou Romantica  - en anime jag kollar på :3 Eller... Jag har kollat klart på den. Men jag hoppas det kommer fler säsonger. <33       day 01 - your favorite songday 02...

Av Linnea Lindeborg - 16 november 2011 20:04

*diggar hövvet*       day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of someoneday 06 - a song that reminds you of somewher...

Av Linnea Lindeborg - 14 november 2011 10:19

  Den här påminner mig om Liseberg. o.O Eller - såhär blir jag när jag ska till Liseberg. Liseberg.Liseberg.LISEBEEEEEEEEEEERG AAAAAAAAH *hoppar upp och ner* :D:D:D:D:DD::D:::D   day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite so...

Av Linnea Lindeborg - 13 november 2011 14:39

Denna låten påminner mig om Gula huset i Älvängen. Jag älskar den.     day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards