noneedtobreed

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Linnea Lindeborg - 1 april 2011 20:21

Hej!


Fett chill kväll, har suttit och spelat fallout new vegas , nice med lite reunion!

Jag dog dock av en boatfly, så jag blev så jävla arg att jag stängde av, och glömde spara. -.-


jaja, så är det. Men jag hadde något väldigt intressant och kul att skriva om, men jag har glömt vad det var...  Jag kan få sådana där ryck ibland, typ när jag sitter på bussen och tänker, eller i skolan, eller nvid matbordet, att typ "ah det ska jag skriva på bloggen!"  men sedan så glömmer jag det, och sedan går jag och gnager sönder mig inombords för att jag inte kommer på det. Ni vet, den där känslan, när det är sååååååå nära att du kommer på det, tankarna går liksom runt det, men inte riktigt nära nog! Och man vill bara slå sig själv i huvudet.


Ja, så eftersom jag inte kommer på det nu, får jag helt enkelt säga att "hej jag fyller 17 år om 12 dar! köp mig en present eller så kommer jag och skär av er kronjuvelerna!"  nejmen. ursh Linnea! :O


Nu ska jag hmmm.... spela zelda? jaa, det känns så.... eller kanske äta nått... näe det är nog zelda känslan.... hej då!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards