noneedtobreed

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Linnea Lindeborg - 5 april 2011 17:19

Praktiken idag, härligt. Nej.


Inget illa ment, ungarna är skitgulliga. Men jag vart så jävla utmattad , och så fick jag ingen rast >.<


Sedan gick vi ut i regnet, och wow vad jag aundasdes dem. Barnen alltså.


Den uppenbara livsglädjen dem får utav att fylla en hink med vatten för att sedan hälla ut den igen. Been there done that. Och vad skulle jag inte göra för att få komma dit igen?   Tänk vad härligt det måste vara. Att så trivala saker kan göra en så glad, man hittar så lätt sitt mål i livet. underbart.


Ja, men nu lever jag som en bitter tonåring, och det är MINST lika bra :) tro inget annat!

Av Linnea Lindeborg - 5 april 2011 17:15

Hej, har kollat igenom massa gamla bilder och videos, det är dock bara en som jag vågar lägga ut. Jag vill ju inte avslöja vilken mesig liten fjolla jag har varit :P


Här är iallafall den roligaste filmen ever.  När jag såg den här första gången, flabbade jag i flera dagar xD


 heheh så jävla fuckin kul xD
 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards