noneedtobreed

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Linnea Lindeborg - 26 april 2011 18:25

Hej, nu äntligen kommer inlägget. Jag har varit sjukt otaggad på att uppdatera känner jag. Men ah, här kommer vad jag har gjort på lovet iallfall.


  Jag tattuerade mig. Eheheeeeee.


   Var allmänt snygg.


  Lekte med nina, hon sprutade grädde p´å min nya bh, så jag tog upp gräddklicken och kastade den mitt i prick i hennes fejja.


     ExTREMT bra bild jag vet. Snodde den. ehee


 Var med Evelina och Nina, och klara. Nina snackar i telefon med Erik. Av någon anledning. o.O :D


boobs!!! just had to...


  Vi drack detta. visst ser det najs ut ey? :D


  Ennu en gång, vart allmänt vacker.


    Möblerat mittt rum. HEHEH

        ... Ah , det finns en hel del mer, men min kamera ladda ur, så jag hann inte ta kort på tex, mina presenter jag fick. Min nya bh jag köpt osv.

Men det kommer förhoppningsvis :D


än en gågn sry för min sena uppdatering.


Ikväll ska jag se på resident evil, nånting nånting! :D



btw, slutet på two and a half man = KAAASST?


CYAH


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards