noneedtobreed

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Linnea Lindeborg - 8 april 2011 20:55

Hej här kommer lite bilder, när ja var ute i härliga vädret :D


  Japp här e jag :)

   Jag inser nu, att jag borde ta mer kort på mig själv sittandes i solsken, inte på dassigt dassljus xD


  måste säga att mitt hår e väldigt snyggt, förlåt, men det är sant.


aja, laddar nog upp mer i morgon!  nu ska jag glo film med ungarna!

Av Linnea Lindeborg - 8 april 2011 08:41

Hej mina kära vänner. Idag åkte morsan och farsan till dalarna, för någon timme sen åkte dem. Jag försökte somna om, men det gick inte så bra. Så jag gick in och kollade på gamal videor på den här datorn, och hittade alla quick cam videor xD Jag var verkligen rolig då XD Jag tänker dock inte lägga ut någon av de allra roligaste, de är matrial som har visat för endast min innertsa kompiskrets. *host*lautdenpåyoutubementogbortdenigen*host*


Men jag kan lägga ut denna korta, men ganska gulliga video där jag trodde att jag tog kort, men istället filmade jag xD



 

Ja, ni har kanske problem med att se den, vet inte vad som händer, jag hör bara ljudet, men shit de same xD

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards