noneedtobreed

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Linnea Lindeborg - 2 mars 2011 20:37

Haha hittade just värsta kul grejen, mellan två dudes på youtube, som har typ en kamp mellan varandra, ganska kul, check it out :)


skickan första videon, där fajten började ^^,  


Själv hejar jag på på Kurt :3    Hans ocarina grej är så cool :3

Om ni inte ser klippet på bloggen klicka här http://www.youtube.com/watch?feature=iv&v=pL2sffgYXwY&annotation_id=annotation_563201 

Av Linnea Lindeborg - 2 mars 2011 19:47

Tjooofan


Idag vart jag hemma, har ju inte fått någon praktik ennu, och jag behövde inte åka till skolan.


Det var gött, fick sova ut lite, är så jävla trött.

Anyway, har typ slöat hela dan förutom alldeles nyss då jag gjorde uppgiften jag fick av min Barnofritidslärare. Jobbigt som fan. Färdig nu iallfall :)


Lyssnat på grym musik oxå, gud, värsta grymma snubben som sjunger som en tjej och en kille. G.R.Y.M


Nick Pitera, u r my god.


och så var det en gullig skitunge som gjorde en cover på lady gaga, och fick typ flera miljoner träffar på youtube, och han var med i ellen show, så jävla gryyym.


man blir lite sur över att personer som nick o greyson inte kan bli lika kända som typ noobs som Miley cyrus och Justin Bieber. -.-'      De är äkta talang och inte massa studiojobb.   Keep working!


Nu ska jag se på Simpson (Y)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards