noneedtobreed

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Linnea Lindeborg - 6 mars 2011 11:21

Nu äntligen har jag tatt mig i kragen och loggat in här. Fan varje dag har jag typ, åh jag måste skriva på bloggen, *går in på datorn*.... hmmm facebook först....

Nääh fan jag orkar inte skriva blogg...


MEN NU. orkar jag, väntar på min musik.

Anyway. jag har två roliga saker att berätta, många har säkert redan hört dem, för jag säger det till alla som lyssnar xD HAHAHA


Första var i tordags, när "akta huvudet" var och föreläste om våld o skit. Det var sista dan av de tre det var på skolan, så i slutet av dan fick vi alla ställa oss i en ring och kasta ett suddi till varandra , den som hade suddit skulle säga vad det har tyckt om de dagarna dem var där.

 

Och när jag fick suddit så sa jag nått förnedrande och då blev jag generad, så när jag skulle kasta suddit till personen framför mig (typ 3-4 meter) Så kastar jag det rakt upp , ovaför mig typ och det träffar lampan xD SÅ JÄVLA PINSAMT , alla flabba sönder och en av ledarna sa typ "har du lack på lampan eller? hahaha"  P.I.N.S.A.M.T


anyway, och i fredags, så var jag med Jennifer istortsätt hela kvällen, satt hemma hos henne spelade kort o Buzz typ, o hade lite trevligt, sedan så pkte vi till några av hennes kompisar i velanda, sen så åkte vi alla till Sjuntorop till nån random dude, sedan gick vi till nån annan random dude i sjuntorp, XD vid detta laget hade vi grumt tråkigt och ville bara hem typ.


Så vi satt vid ett bord och dem typ spelade grymt hög musik, så jagkunde inte ens höra mig själv tänka, anyway, så kom det fram en kille, som måste sett att vi hade skittråkigt, så han går fram till mig och säger nått, men jag hör inte ett skit, så jag typ "VAAH?"   så säger han det igen, och stäcker fram handen xD och jag trodde typ han frågade efter cigg, så jag bah skakade på huvudet o" nej jag har inga" och kollade bort igen, men så såg jag att han stod kvar brevid mig, så jag bah vafan vill han xD  Så sa han det igen, o jag hörde "BARKIS!!"   och jag bah, vafan driver han med mig. så jag fattade nada och typ igga han, sen så sa han det igen, o räckte fram handen, så jag tog den, innan jag fattade vad han ville, OCH DÅÅÅ hörde jag att han sa "MARCUUUUUSS"  HAHAHAH och jag bah "JAHAAAAAAAAAA HEEJ LINNEA!!"  


XD ALLTSÅ VARFFFFÖR MÅSTE JAG GÖR A BORT MIG 27/7 ?!???! SÅ jävla förnedrande att jag inte vet vad jag ska ta mig till!  hemska var att han var grymt snygg, killar med tofs är typ mums (Y)


hmm, och igår hände inte så mkt, typ knubba mig hela dan , jag fick ju inget gött i fredags, för nån jävla överförmyndare på ala komun hade SPÄRRAT mitt jävla kort. så jag kunde inte köpa nått. idiot. Men jag ringde banken och dem fixa det. (gött)   så jag satt typ och läste lite radnom i twillght böckerna, och käka choklad     Sedan på kvällen kom Jennifer o ville se på en skräckfilm, så jag laddade ner en på tv:n (vi har sån där ondemand eller nått, skit dåligt, vi får bara plats med 3 filmer åt gången endå -.-')  så jag ladde ner en då, som visade sig vara skit kass, handlade om typ nått virus som spridde sig genom vattenflaskor, så på balen så blev alla döda, och äckliga och en äcklig subba födde ett barn och kastade det i soptunnan. mums.


Sen vart jag trött som fan. SOV GÖTT.  åh nej nu har jag gjort ett sånt där långt jobbigt inlägg alla noobs inte orkar läsa. töntar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards