noneedtobreed

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Linnea Lindeborg - 17 mars 2011 17:49

Dagens fail btw!



EMMA!


Emma made out med hennes hund, rufus, och jag bah neeej ewww, minns du inte det om foxsjukan!


d[ spottar hon sin hund i p'lsen och gnuggar. XD



Haha och nu, gick hon upp och fr[gade om hon fick ta en glass, och n'r hon fick skulle hon s'ga tack, men ist'let sa hon glaaaaassss X3


HAHA gullifluff >D

Av Linnea Lindeborg - 17 mars 2011 17:30

Hej!


Idag vart jag på montosori skolan, och hälsade på, börjar praktik där på tisdag då, ska bli härligt att äntligen ha det fixat ^^


Verkar jättebra där :)


Har inte hänt speciellt mycket annars idag, bortsätt från att jag köpte en bh, för första gången på 1 år eller nått xD HAHA  Men fatta vad tråkigt det är att slösa pengar på nått som man inte visar upp endå :/


Sedan när jag kom hem, gick jag in på mitt rum, satte på Korn, och sov i en timme , haha vaknade n'a'r musiken tog slut   



Just nu lyssnar jag på skånsk radio igen. Bara för att jag inte har något liv :)

Haha nej, det är faktiskt roligt, skrattade nästan så jag grät när dem sa "poop" "winnie the pouuu" förut. 


http://www.fmosterlen.se/index.php?page=streaming


Hm, idag är det fint väder också, visst blir man glad? :D


aja cyah

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards