noneedtobreed

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Linnea Lindeborg - 9 mars 2011 17:26

Jag tycker att istället för att lägga ut en bild på sitt öga med rinnande smink som ska föreställa att man gråit kan man väl skriva "Nu har jag lipat". Då slipper man att behöva peta sig i ögat för att folk ska tycka synd om en.

 

 

Idag har inte hänt mkt, vart hemma igen, för klockan halv 7 smsade min lärare ochs aatt jag inte behövde komma idag heller, kul. Så jag la mig och sov ett stund till, sedan väckte Jennifer mig och sedan drog jag till henne, vi spelade buzz och jag *host*vannbådagångerna*host* .  x3  Sedan kollade vi på resident evil 1, har inte sett den förut så jag blev värsta pepp och ville se tvåan, men eftersom vi hade suttit och svält oss själva, tvekade jag inte när mamma sa att maten var färdig där hemma.

 

Så jag sprang hem och åt för glatta livet, blodbudding och det godaste som finns.  Nu sitter jag här och funderar om jag möjligtvis ska göra något av mitt liv, eller om jag helt enkelt bara ska gå upp och Spela CoD......

 

Vi vet nog alla vad som händer.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards