noneedtobreed

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Linnea Lindeborg - 27 mars 2011 16:27

Tjo fräs!


Igår vart en kul kväll, most of it anyway. Jag blev lite smådepp ett tag, vettefan vad som hände xD Anyway, jag kom dit till Nina kl 4 typ, eller 3 kanske det var. Aja, så hon hade fått ryck så vi tog ur hennes dreads. Det var fett kul! :)


Sedan åt vi lite, sedan vi hennes hår. Fett najs blev det! hmm, sedan åkte Evelina hem, och jag och Nina typ sov. xD


Ah, och idag, så väckte hon mig typ klockan 8 eller nått, i was like. omg. så trött.

Så hon körde hem mig, gullefluffen. :) 


Så gick jag in på mitt rum, itron om att jag skulle få sova lite. Men efter typ 3 min, ringer pappa och säger att de är frukost. och jag bara "vafan, va e klockan?"

"snart 10"  hm! jävla sommartid.   Sedan åt vi, sedan åkte vi till stan och KÖPTE MIG EN KAMERA :D , och hårfärg till mig. röd, för det blev fucked up igår. så färgade Emma det på mig :) så här är några fjortispics :)


  innan färgning, vacker jag är. fast näe.

  vackra mig under färgning :)



  Emms!

  Emma ville, don´t ask me why x3 snyggt nu dock :)

     Nej jag leker inte wemo, jag tycker bara inte om att visa min mun på bilder. Besides det är håret som är i fokus.  En vacker linnea efter färgning!


Ah typ korv.... Nu när jag fått kamera, kanske ni har ett videoinlägg att vänta på :P  Fast hoppas inte för mycket dock. docka.

Nuär jag grymt hungrig . cyah 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards