noneedtobreed

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Linnea Lindeborg - 20 mars 2011 14:02

Tjosan sa i brallan. Lät inte alls bra, så let´s just say hello.


HELLO!


Idag har jag varit ute och gått med Mou, sedan målade jag lite igen ute på altanen, sitter förtillfället i min goa TVÄTTMAN skjorta jag en gång fick av Nina, och ett par röda mjukis brallor som e upprullade till max. Niiiiice


Förövrigt har jag inte mycket att säga, mer än omg det är skola imorgon, yaaay och gissa vad vi ska göra på gympan?


ååh this is too good to be true: DANSA VALS OCH BUGG.  fan va kul! fast näe.

I don´t care om dansen är på väg att utrotas or whatever. Jag vill inte dansa vals, med 1.80 långa personer som jag måste stirra rakt i magen på. NEJNEJNEJ!


Och alla vet ju från sina unga dar från grundskolan att, dansa vals = handsvett.

Och fastän alla svettat lika mycket, så är det fortfarande lika pinsamt, och därför svettas man ennu mer för att det är så pinsamt att man svettas.


ONE WORD; LOL!   ........... yeah I know. Tänk det inte, för jag vet. TÄNK DET INTE! SLUTA TÄNK DET JAG VET ATT DU TÄNKER DET!


Nej time to be seriösa.  COD - NU!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards