noneedtobreed

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Linnea Lindeborg - 19 mars 2011 20:06

What´s in your head? Zombie zombie.


Hejsan. Idag känner jag mig duktig.


Målade vårt nya utealtan eller vad man säger. Sedan gick jag ut och gick med Mou. Riktigt härligt väder idag.  Och sedan gick jag in på mitt rum och (gissa 3 gånger)  Lyssnade på Korn och plockade fram alla vår/sommar kläder som låg längst ner i gaderoben.


Sedan ser jag någon stå i fönstret och jag blir livrädd och halkar på mitt matta och faller ner på golvet, HAHA!  sedan ligger jag där och försöker andas normalt.


Tydligen så hade jag haft för hög musik. Och jag känner att man kan inte spela KoRn för högt.  Men , föräldrar vad vet dem igentligen?  Just kiddin´  Fast näe.


Jag vet inte, jag känner mig lite depp endå, fast jag vart så duktig idag. Något är ofullständigt på nått sätt, och jag vet inte vad det är. Men det kommer väl tids nog hoppas jag.


Jag vet att jag inte lägger ut mycket bilder, jag försöker faktiskt, men om jag hittar en fungerande kamera, så hittar jag inte överförningsladden. Så de är lite dåligt. Men jag ska allt få köpt mig en egen kamera, så kan jag lägga in bilder bäst jag vill.


Japp, cyah!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards