noneedtobreed

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Linnea Lindeborg - 12 mars 2011 23:17

Hej, nu blir det ett kvälls inlägg här...


Idag hare inte hänt så mkt, men dagens fail går återigen till mig. Börjar bli lite uttjatat de här vah?


Iallfall jag hade mina armar i min tröja, så skulle jag sätta mig i soffan, o kolla på harry potter , så jag rundade bordet, och HAHAH då snubblade jag HAHHA, in i soffan, och jag kunde ju inte ta imot med armarna, eftersom dem var i tröjan, så jag landade platt i soffan, med huvvet mot soffan stödet, så mitt pericade öra dog, och jag låg där o skratta/lipa som en inlagd kåldolme xD

Av Linnea Lindeborg - 12 mars 2011 16:43

Efter att ha läst igenom mina gamla inlägg, ser jag att jag har glömt att skriva dagens fail.


Well, dagens fail går till mig, för att jag har glömt att skriva dagens fail på bloggen de senaste månaden.

Av Linnea Lindeborg - 12 mars 2011 15:50

Hej.  Idag insåg jag, att jag , är väldigt , osmidig, och, väldigt, ful.


Ja, dagens självförtroendestatus är ganska låg, men den  höjs antagligen om några dar igen när jag har en bra hårdag eller nått annat ointressant och meningslöst.



Är i behov av att köpa nya kläder, eller helt enkelt tvätta mina gamla, men jag är för lat för att göra något av dem.


Ehm, känner mig väldigt pepp... på att göra ingenting. Typ , Korn på mitt rum eller nått.


Bara så ni vet driver jag så jävla hårt med er just nu. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards