noneedtobreed

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Fuck life... Then live it.

Av Linnea Lindeborg - 11 mars 2011 16:41

Idag mår jag bra. Av ingen speciell anledning. Det känns bra att må bra över ingenting. Eller så är det någonting , som jag helt enkelt inte vet om ennu.


Det gick på bra matten idag, från att ha räknat totalt 4 tal på en hel månad, till att nu, (en vecka innan matteprovet) ha räknat 20 tal på en dubbellektion.


Svenskan, ska vi skriva en rapport, jag vet inte riktigt ennu vad jag ska skriva om, jag funderar på att skriva om fenonemet "fjortis" ; varför finns dem och vad ska vi göra åt dem när vi ser dem?


Eller om spelberoendet. Ett spelberoende rapport ur en spelares ögon. hm, intressant.


Eller det ämnet jag har engagerat mig mest åt, på dagens lektion; KoRns texter.

Textenrnas mening, vilket jag ser som en bra utmaning, eftersom Korn har väldigt uttrcksfulla texter. Dock något svåra att förstå sig på. Dem blir lätt feltolkade, och jag vill ju inte ge folk fel uppfattning om det bästa levande band på jorden.


Förövrigt har jag någon slags bultande förväntning i mig just nu. På ett icke sexuellt sett, just so we make that clear.



Nu ska jag ... antagligen sitta och göra ingenting. CYAH

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lindeborg - 21 november 2011 08:19

Denna är så lugn och man känner sig typ dazed. Ehhh det är nästan läskigt. Men igentligen kan jag somna till vilken KoRn - låt som helst, om det är låg volym. Jag brukade sätta på en KoRn skiva, och lyssna igenom den, så somnade jag, och vaknade n...

Av Linnea Lindeborg - 20 november 2011 14:38

Älskar denna! <33 Pigstar är asgoa. Detta är opening music för Junjou Romantica  - en anime jag kollar på :3 Eller... Jag har kollat klart på den. Men jag hoppas det kommer fler säsonger. <33       day 01 - your favorite songday 02...

Av Linnea Lindeborg - 16 november 2011 20:04

*diggar hövvet*       day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of someoneday 06 - a song that reminds you of somewher...

Av Linnea Lindeborg - 14 november 2011 10:19

  Den här påminner mig om Liseberg. o.O Eller - såhär blir jag när jag ska till Liseberg. Liseberg.Liseberg.LISEBEEEEEEEEEEERG AAAAAAAAH *hoppar upp och ner* :D:D:D:D:DD::D:::D   day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite so...

Av Linnea Lindeborg - 13 november 2011 14:39

Denna låten påminner mig om Gula huset i Älvängen. Jag älskar den.     day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards