noneedtobreed

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

untitled

Av Linnea Lindeborg - 21 mars 2011 20:14

TjoFräs, en trött Linnea här!


Vart hos polisden idag för o ska ett sånt där inga intyg att jag är "clean" så att säga. Jag fick ett papper, som jag ska fylla i och skicka nånstans.


Idag har jag varit duktig (eller inte?) och köpt lite saker.

Jag skulle ha lagt upp bilder, men som sagt - har ingen kamera.


1. Två hunben till min vovsing som fyller år idag. - 55 kr

2. En ny KoRn tröja på Myronas. -  issues - 85 kr

3.En liquid fondation på Åhlens - 149 kr (fick en gratis fondationborste till)

4.Tofsar på åhlens - 15 kr

5. Röda strumpbyxor/leggings på Åhlens - 69 kr


Jag hittade även en otroligt gullig skort/korsett liknande tröja på myronas, men den var för kort. (DÖDA MIG SJÄLV)


Och en otroligt snygg sportströja med dragskejda, i en skitsnygg blå färg, med oranaga sidlinjer, men fickor på magen (som i mitt fall då var vid det onämnbara)

På baksidan stod det "who killed bambi?" med en liten bambi figur som var jätte söt.

Och självklart , SJÄLVKLART så är den för lång för mig. HELVETE vad arg man blir på sig själv för att man är en jävla pygmee. DEN GICK FAN NER TILL VADERNA PÅ MIG!


Sedan valsa/buggade vi runt på gympan - en kille . Yepp noterat.

Vill helst inte uttala mig mer om den lektionen, för jah.. jag vet inte. läs tidigare inlägg.

Sedan kom jag hem, satte mig på en stol o väntade på maten. Och då kom hunden min, och jag skulle lyfta upp honom, och ooooh "BAAAAAAAAAAAAAAAAJS"

Så vem tror du inte stod och tog bort en sån här  - (                                          )

Stor bajsklump från han röv innan maten? ehe - jag.


Sedan dushade jag honom efter jag ätit - tvättade min toalett - gick in på mitt rum och började blåsa honom. Kul, han tyckte de var skönt (tror jag) Sedan la vi oss på mattan och sov lite (ja seriöst!)  men ja insåg efter ett tag att det var väldigt smärtsamt att sova på golvet, så jag släppte ut mou och gick och la mig isängen, och vaknade nu. eller ja. för en kvart sedan, för jag har skrivit ett sånt där idiotiskt långt inlägg igen. fan.



 
 
HJO

HJO

21 mars 2011 22:33

KORN!!!<3 F*CKING AWESOME!

http://Oscar :D

Linnea Lindeborg

22 mars 2011 18:31

jag vet. awesome. awesome

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lindeborg - 21 november 2011 08:19

Denna är så lugn och man känner sig typ dazed. Ehhh det är nästan läskigt. Men igentligen kan jag somna till vilken KoRn - låt som helst, om det är låg volym. Jag brukade sätta på en KoRn skiva, och lyssna igenom den, så somnade jag, och vaknade n...

Av Linnea Lindeborg - 20 november 2011 14:38

Älskar denna! <33 Pigstar är asgoa. Detta är opening music för Junjou Romantica  - en anime jag kollar på :3 Eller... Jag har kollat klart på den. Men jag hoppas det kommer fler säsonger. <33       day 01 - your favorite songday 02...

Av Linnea Lindeborg - 16 november 2011 20:04

*diggar hövvet*       day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of someoneday 06 - a song that reminds you of somewher...

Av Linnea Lindeborg - 14 november 2011 10:19

  Den här påminner mig om Liseberg. o.O Eller - såhär blir jag när jag ska till Liseberg. Liseberg.Liseberg.LISEBEEEEEEEEEEERG AAAAAAAAH *hoppar upp och ner* :D:D:D:D:DD::D:::D   day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite so...

Av Linnea Lindeborg - 13 november 2011 14:39

Denna låten påminner mig om Gula huset i Älvängen. Jag älskar den.     day 01 - your favorite songday 02 - your least favorite songday 03 - a song that makes you happyday 04 - a song that makes you sadday 05 - a song that reminds you of so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards